آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1508
  • بازدید دیروز : 3288
  • بازدید کل : 829067

پیوند ها

پاورپوینت مدل‏ سازی اطلاعات


پاورپوینت مدل‏ سازی اطلاعات

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مدل‏ سازی اطلاعات

فرمت: پاورپوینت قابل ویرایش

 
تعداد اسلاید: 32
 
پاورپوینت کامل و آماده ارائه


قسمتی از متن

مقدمه
دیدگاه محتوی اطلاعات، بر این عقیده تاکید دارد که حسابداری یک منبع اطلاعاتی است، که از زبان و جبر ارزشیابی برای انتقال اطلاعات استفاده می‏کند.
تا این قسمت از کتاب، بخش اول عبارت اخیر یعنی زبان و جبر ارزشیابی و محوریت آن در مدل حسابداری مورد بررسی قرار گرفت. حال باید واژه ”اطلاعات“ مورد توجه قرار گیرد.
گاهی اوقات مفهوم این واژه، با مفاهیم آن در محاورۀ عامیانه اشتباه گرفته می‏شود. بنابراین برای برقراری تعادل در ماهیت و مفهوم آن، باید ساختاری برجسته و کلان برای تشریح موضوعات همراه با عدم اطمینان وجود داشته باشد تا نقش اطلاعات را در کاهش عدم اطمینان به روشنی بیان نماید.


مدل‏سازی عدم اطمینان

اطراف ما پر از عدم اطمینان است: هوای فردا چگونه خواهد بود؟ هارد دیسک کامپیوتر من کی خراب می‏شود؟ آیا در این حساب دارایی اشتباه بااهمیتی وجود دارد؟
همچنین ما نسبت به کاربرد احتمال در شرایط عدم اطمینان نیز شناخت داریم. برای مثال احتمال بارندگی در فردا 40 درصد است. احتمال شیر آمدن در هر پرتاب سکه 50 درصد است.
و...


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ فروردین ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 127

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما