آمار بازدید

  • بازدید امروز : 753
  • بازدید دیروز : 3288
  • بازدید کل : 828312

پیوند ها

پاورپوینت کاردیومیوپاتی


پاورپوینت کاردیومیوپاتی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت کاردیومیوپاتی


فرمت: پاورپوینت قابل ویرایش

 
تعداد اسلاید: 20
 
پاورپوینت کامل و آماده ارائه


قسمتی از متن
کاردیو به معنی قلب، میو به معنی ماهیچه و پاتی به معنی بیماری است. کاردیومیوپاتی ها یکی از بیماریهای عضله قلب هستند که در آن بعلت درگیری و بیماری عضله قلبی، قلب نمیتواند جریان خون کافی را برای بدن فراهم سازد و بیمار دچارعلائم نارسایی قلبی می‌شود(در واقع نوعی نارسایی قلبی است). کاردیومیوپاتی ناشی از التهاب عضله قلب است که در نتیجه عضله قلبی ناتوان شده و نمی تواند خون را به بطور مؤثری پمپاژ کند.





علت کاردیومیوپاتی ها:
علل شناخته شده کاردیو میوپاتی بسیار هستند ولی گاهی علتی برای آن پیدا نمی شود. کاردیومیوپاتی بدون علت مشخص (بیماری اولیه عضله قلبی یا همان میوکارد ) را نوع ایدیوپاتیک می نامند. اما کاردیومیوپاتی‌های ثانویه به بیماری های دیگر علل متنوعی دارند که شایعترین علت آن بیماریهای تنگی عروق کرونر قلب (آترواسکلروز یا سکته قلبی) است. پرفشاری مزمن خون (هیپرتانسیون) ، بیماری‌های دریچه ای قلب (مثل تنگی یا نارسایی شدید و مزمن آئورت و میترال)،آریتمی ها (بویژه نوع تاکی کاردی یعنی بالا بودن ضربان قلب)،برخی بیماریها مثل پرکاری مزمن تیروئید و دیابت ،حاملگی (کاردیومیوپاتی پره پارتوم و پوست پارتوم)، برخی بیماریهای عفونی (مثل عفونت‌های ویروسی)، ببیماری های ارتشاحی قلب (مثل: آمیلوئیدوز، هموکروماتوز= تجمع آمیلوئید یا آهن اضافی در ماهیچه قلب)، درگیری مزمن پریکارد (پریکاردیت مزمن فشارنده)، برخی دارو ها و سموم (مثل: داروهای شیمی درمانی، سوء مصرف الکل و کوکائین یا داروهای ضد افسردگی و …)، کمبود برخی ویتامینها (مثل ویتامین B و سلینیوم، کلسیم و منیزیم) و … علل کاردیومیوپاتی‌های ثانویه هستند. این اختلال در مردان شایع‌تر است .
و...


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ فروردین ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 39

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما