آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1073
  • بازدید دیروز : 2644
  • بازدید کل : 787970

پیوند ها

پاورپوینت گردشگری ورزشی


پاورپوینت گردشگری ورزشی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت گردشگری ورزشی

فرمت: پاورپوینت قابل ویرایش
 
تعداد اسلاید: 41
 
پاورپوینت کامل و آماده ارائه


قسمتی از متن

گردشگری را ميتوان به زيرمجموعه هايی مانند گردشگری تفريحی، زيست محيطی ،طبيعت گرا، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، درمانی، خريد، مجازی، مذهبی، تجاری، سياسی و... تقسيم كرد.
در اين ميان ورزش يكی از عوامل اصلی ايجاد انگيزه در گردشگران است؛ به عبارت ديگر، ورزش يكی از فعاليتهای مهم گردشگران در حين فراغت است و گردشگری و مسافرت نيز با انواع مختلف در نتيجه گردشگری ورزشی با تلفيق صنعت گردشگری بهعنوان يكی از صنايع ورزش همراه است .مهم و برتر جهان و ورزش به عنوان يكی از صنعت گردشگری « صنايع قدرتمند و بااهميت دنيا، موجب پديد آمدن يكی از شگفت انگيزترين صنايع خدماتی، به نام شده است؛ به طوری كه كشورهای مختلف دنيا، همواره ميكوشند با تدوين استراتژی های مختلف، بيشترين بهره » ورزشی را از اين صنعت بزرگ وارزشمند كسب كنند.


گردشگری ورزشی را «مسافرت از محل اقامت به مكانی دیگر، با هدف انجام فعاليتهای ورزشی برای پر كردن اوقات فراغت؛ شركت در یک فعاليت ورزشی رقابتی؛ تماشای فعاليتهای ورزشی یا شركت در رویدادهای ورزشی» تعریف میكنند. درحال حاضر صنعت گردشگری ورزشی یكی از بزرگترین و متنوعترین صنایع گردشگری در دنيا به شمار میآید و كارشناسان امر، این صنعت را منبع اصلی در اشاعه فرهنگ ملل، اشتغال زایی، رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت ها میدانند.
و...


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ شهریور ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 67

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما