پیوند ها
قسمتی از متن
گردشگری را ميتوان به زيرمجموعه هايی مانند گردشگری تفريحی، زيست محيطی ،طبيعت گرا، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، درمانی، خريد، مجازی، مذهبی، تجاری، سياسی و... تقسيم كرد.
در اين ميان ورزش يكی از عوامل اصلی ايجاد انگيزه در گردشگران است؛ به عبارت ديگر، ورزش يكی از فعاليتهای مهم گردشگران در حين فراغت است و گردشگری و مسافرت نيز با انواع مختلف در نتيجه گردشگری ورزشی با تلفيق صنعت گردشگری بهعنوان يكی از صنايع ورزش همراه است .مهم و برتر جهان و ورزش به عنوان يكی از صنعت گردشگری « صنايع قدرتمند و بااهميت دنيا، موجب پديد آمدن يكی از شگفت انگيزترين صنايع خدماتی، به نام شده است؛ به طوری كه كشورهای مختلف دنيا، همواره ميكوشند با تدوين استراتژی های مختلف، بيشترين بهره » ورزشی را از اين صنعت بزرگ وارزشمند كسب كنند.
گردشگری ورزشی را «مسافرت از محل اقامت به مكانی دیگر، با هدف انجام فعاليتهای ورزشی برای پر كردن اوقات فراغت؛ شركت در یک فعاليت ورزشی رقابتی؛ تماشای فعاليتهای ورزشی یا شركت در رویدادهای ورزشی» تعریف میكنند. درحال حاضر صنعت گردشگری ورزشی یكی از بزرگترین و متنوعترین صنایع گردشگری در دنيا به شمار میآید و كارشناسان امر، این صنعت را منبع اصلی در اشاعه فرهنگ ملل، اشتغال زایی، رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت ها میدانند.
و...
مبلغ قابل پرداخت 18,000 تومان
برچسب های مهم