آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2906
  • بازدید دیروز : 3392
  • بازدید کل : 793195

پیوند ها

پاورپوینت وب عمیق


پاورپوینت وب عمیق

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت وب عمیق


فرمت: پاورپوینت قابل ویرایش

تعداد اسلاید: 17

پاورپوینت کامل و آماده ارائه


قسمتی از متن:

مقدمه
مرور نوشتارها حاكي از آن است كه به احتمال قريب به يقين عبارت «وب نامرئي» نخستين بار درسال 1994 توسط «ژيل السورث»ابداع شده است. البته معدودي از منابع نيز شخص ديگري به نام «متيوكل» را به عنوان مبدع اين اصطلاح معرفي مي‌كنند.
در خصوص وب نامرئي كلماتي نظير وب پنهان،‌ وب عميق، وب تاريك، به طور مترادف در متون مختلف به كار برده شده‌اند. اما اين‌ها در حقيقت معادل يكديگر نيستند و هر يك به جنبه‌اي از نامرئي بودن اشاره مي‌كنند.



وب نامرئی
یکی از اصطلاحاتی که اخیرا از آن یاد میشود وب نامرئی یا invisible web است که البته اسم دیگرش deep وب هست. صفحات اینترنتی ای که ما به طور عادی می بینیم، وب سطحی نام دارند. افراد قبل از هر مرجع دیگری از وب برای جستجوی تحقیقاتشان استفاده می کنند. اما موتورهای جستجو لزوما بهترین نتایج را نمایش نمی دهند. آنها اطلاعات مخفی یا عمیق موجود در اینترنت را نمایش نمی دهند.

وب ژرف چیست؟
اصطلاح وب نامرئی یا وب “ژرف” به مخزن عظیمی از اطلاعات اطلاق می شود که موتورهای جستجو به آنها دسترسی مستقیم ندارند به طور مثال پایگاه داده کتابخانه های دانشگاهها، سایتهایی که برای مشاهده آنها نیاز به رمز عبور داریم و سایتهایی که به هر دلیل، موتورهای جستجو از فهرست بندی آنها، منع شده اند.
و...


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ شهریور ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 62

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما