آمار بازدید

  • بازدید امروز : 616
  • بازدید دیروز : 5076
  • بازدید کل : 799767

پیوند ها

پاورپوینت سیستم های گرمایشی در ساختمان


پاورپوینت سیستم های گرمایشی در ساختمان

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت سیستم های گرمایشی در ساختمان



فرمت: پاورپوینت قابل ویرایش

تعداد اسلاید: 59

پاورپوینت کامل و آماده ارائه


قسمتی از متن:
در ميان مولفه‎ هاي مصرف انرژي در ساختمان، سيستم‎هاي گرمايشي که عمدتا از سوخت‎هاي فسيلي استفاده مي‎کنند و از جمله مصرف کنندگان عمده انرژي بشمار مي‎روند، از اهميت ويژه‎اي برخوردار هستند، چرا که 70% از گاز طبيعي مصرفي کشور به گرمايش ساختمان اختصاص مي‎يابد. توجه به عوامل گوناگوني که در ميزان مصرف انرژي گرمايشي ساختمان نقش دارند، در ارائه راهکارهاي صرفه‎جويي در بخش ساختمان و کاهش مصرف انرژي در بخش خانگي، تاثير فراواني مي‎گذارد. شرايط اقليمي و آب و هوايي، معماري ساختمان، مصالح ساختمان، راندمان سيستم‎هاي گرمايش، بکارگيري تجهيزات با ظرفيت مورد نياز که اساساً در ميزان بار حرارتي ساختمان موثر هستند و همچنين کنترل سيستم‎هاي گرمايش از عوامل موثر در ميزان مصرف انرژي گرمايشي محسوب مي‎شوند.
گرمايش مركزي
گرمايش موضعي - بخاري ها
گرمايش آب




گرمايش مركزي

در سيستم‎هاي گرمايش مرکزي، گرماي مورد نياز تمام قسمت‎ها در يک قسمت از ساختمان توليد مي‎شود و به کمک وسايل توزيع از قبيل رادياتور، فن کويل، کانال و ... به بخش‎هاي مورد نياز فرستاده مي‎شود.
اساس کار سيستم‎هاي گرمايش مرکزي بر اين است که حرارت از يک منبع انرژي به قسمت‎هاي مختلف ساختمان انتقال مي‎يابد. براي انتقال حرارت وجود سيال واسطه‎اي چون آب، بخار و يا هوا لازم است که ناقل حرارت بين منبع انرژي و دستگاه‎هاي گرم کننده باشد. سيستم‎هاي گرمايش مرکزي همگي داراي يک ديگ آب گرم يا ديگ بخار مي‎باشند و تفاوت ميان سيستم‎هاي مختلف گرمايش مرکزي در پايانه‎هاي آنها مي‎باشد که مي‎تواند رادياتور آلومينيومي يا فولادي، فن کويل، هواساز يا فن کويل‎هاي کانالي باشد.



و...


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ شهریور ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 72

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما