آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1727
  • بازدید دیروز : 2984
  • بازدید کل : 845084

پیوند ها

پاورپوینت گیاه پسته


پاورپوینت گیاه پسته

عنوان پاورپوینت:دانلود پاورپوینت گیاه پسته

فرمت: پاورپوینت قابل ویرایش

تعداد اسلاید: 40

پاورپوینت کامل و آماده ارائه

فهرست

تاريخچه

ارزش اقتصادي

سطح زير كشت

ارزش غذایی
گياه شناسي پسته
و...


قسمتی از متن


تاريخچه :
پسته گياهي است كه از ديرباز در نقاط مختلف ايران مورد كشت و پرورش قرار مي‌گرفته است. جنگل‍هاي وحشي و خودروي پسته در ناحيه شمال شرقي ايران و نواحي هم ‍مرز با تركمنستان و افغانستان پيشينه اي باستاني دارد و تصور مي رود كه درخت پسته حدود 4-3 هزار سال قبل درايران اهلي شده و مورد كشت وكار قرارگرفته است.


ارزش اقتصادي :

پسته به عنوان يك محصول استراتژيك جايگاه خاصي را در بين توليدات دارا مي باشد. اين محصول بخش عمده اي از صادرات غيرنفتي را تشكيل مي دهد. درشرايط كنوني حدود 55 درصد از توليد و بيش از 60 درصد از صادرات جهاني پسته در اختيار كشور ما بوده و درآمد ارزي حاصل از صادرات پسته بيش از 400 ميليون دلار مي باشد.


سطح زير كشت :
درحال حاضر سطح زير كشت پسته در ايران بيش از 360,000 هكتار مي باشد كه استان كرمان با مجموع بيش از 270,000 هكتار باغ هاي بارور و غير بارور، 77 درصد محصول كل كشور را توليد و به عنوان مهمترين منطقه پسته كاري ايران و دنيا محسوب مي شود .
و...


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ شهریور ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 97

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما