آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3204
  • بازدید دیروز : 2984
  • بازدید کل : 846561

پیوند ها

پاورپوینت بهبود تغذيه گاوهای شيری به کمک ارزیابی مدفوع


پاورپوینت بهبود تغذيه گاوهای شيری به کمک ارزیابی مدفوع

عنوان پاورپوینت:دانلود پاورپوینت بهبود تغذيه گاوهاي شيری به کمک ارزیابی مدفوع

فرمت: پاورپوینت قابل ویرایش

تعداد اسلاید: 32

پاورپوینت کامل و آماده ارائه

قسمتی از متن



مقدمه
ابزارهاي زيادي وجود دارد كه متخصصان تغذيه ممكن است از آنها براي ارزيابي و كنترل وضعيت تغذيه اي گاوهاي توليده كننده ي شير فراوان استفاده كنند. ارزيابي و بررسي مدفوع يا كود، مي تواند اطّلاعاتي در مورد سلامت كلي، تخمير در سيرابي و عملكرد هضمي در گاوها به ما بدهد. گاوهاي بالغ فرصت زيادي براي مشاهده و بررسي مدفوع در آنها ايجاد مي كنند زيرا آنها تقريباً هر 5/1 تا 2 ساعت مدفوع مي كنند و روزانه مجموعاً 100 پوند يا بيشتر مواد دفعي از آنها خارج مي شود.




مقدار مدفوع بسته به تغذيه و آبي كه مي خورند متفاوت است و ممكن است به مقدار زيادي كاهش پيدا كند به خاطر وقفه ي غيرطبيعي كه در عبور مواد هضم شده در طول لوله ي گوارشي آنها ايجاد مي شود.
ارزيابي مدفوع مي تواند اطّلاعات با ارزشي را در خصوص موقعيت و مقدار هضم و تخمير مواد غذايي مصرف شده به ما بدهد. به طور معمول اكثر مواد غذايي مصرف شده توسط گاوهاي شيري، در سيرابي آنها هضم مي شود و بيشترين جذب مواد غذايي در سيرابي يا روده ي كوچك صورت مي گيرد.


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 102

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما