آمار بازدید

  • بازدید امروز : 580
  • بازدید دیروز : 2049
  • بازدید کل : 759768

پیوند ها

پاورپوینت بهداشت و آلودگی هوا در روستاها


پاورپوینت بهداشت و آلودگی هوا در روستاها

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت بهداشت و آلودگی هوا در روستاها

فرمت: پاورپوینت قابل ویرایش

 
تعداد اسلاید: 27
 
پاورپوینت کامل و آماده ارائه



قسمتی از متن
مقدمه:

یکی از روزی ها و نعمات الهی که ادامه حیات آدمی و اکثر موجودات زنده در گرو دستیابی به آن می باشد هوا است. هوا مانند آب و غذا و بلکه مقدم بر آنها رزقی است که خداوند برای تداوم حیات، بدون هیچ زحمت و تلاشی در اختیار تمام مخلوقات قرار داده است زیرا نیاز بدون وقفه این نعمت خدایی، وفور و استمرار و سهولت دسترسی به آن را می طلبد.



انسان همیشه سعی داشته است که هوا را هر چه پاکتر در اختیار داشته باشد. اگر چه صنعتی شدن شهرها و افزایش جمعیت، در جهت افزایش آلودگی این نعمت خدادادی است. ولی در راستای دستیابی به هوای سالم، انسان همیشه به سوی طبیعت دور از صنعت و شهرنشینی رفته است که از آن جمله هوای دشت و کوه و هوای روستا که توأم با فضای سبز است همیشه مورد توجه بوده است.


ولی برخلاف این تصور همگانی، متأسفانه در روستاها خواسته یا ناخواسته، آلودگی هایی برای هوای تنفسی به وجود آمده است که سعی می شود خیلی خلاصه به این موارد اشاره شود تا توصیه هایی که در جهت کاهش یا رفع آنها ارائه می شود بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
و...


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 59

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما