آمار بازدید

  • بازدید امروز : 959
  • بازدید دیروز : 1698
  • بازدید کل : 770852

پیوند ها

پاورپوینت بتن سيپـورکس


پاورپوینت بتن سيپـورکس

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت سيپـورکس


فرمت: پاورپوینت قابل ویرایش

 
تعداد اسلاید: 29
 
پاورپوینت کامل و آماده ارائه



قسمتی از متن

سبک سازی، يکی از مباحث نوين در علم ساختمان است که روز به روز در حال گسترش و پيشرفت است.اين فن اوری عبارتست از کاهش وزن تمام شده ساختمان با استفاده از تکنيک های نوين ساخت، مصالح جديد و بهينه سازی روش های اجرا. کاهش وزن ساختمان، علاوه بر صرفه جويی در هزينه، زمان و انرژی، زيان های ناشی از حوادث طبيعی مانند زلزله را کاهش داده و صدمات ناشی از وزن زياد ساختمان را به حداقل می رساند.بخش عمده ای از مباحث مربوط به سبک سازی، تکنيک های رايج در مورد دستيابی به وزن مناسب ساختمانی را در بر می گيرد که شامل: شناخت مصالح سبک رايج در صنعت ساختمان (در داخل و خاج کشور) و تکنولوژی استفاده از آنها، معيار های ارزيابی ميزان کارايی اين مصالح بعنوان مصالح سبک، ميزان تاثير به کار گيری مصالح نو در کاهش وزن ساختمان و هزينه و زمان مورد نياز اجرای يک ساختمان می باشد.


سيپورکس يک نوع بتن متخلخل سبک است که با بخار تحت فشار پخته ميشود و بصورت بلوک و قطعات پيش ساخته بزرگ برای سقف، کف و ديوار تهيه شده و در انواع ساختمانهای کوچک و بزرگ بکار برده ميشود.
این بتن سبک یا متخلخل در سال 1924 میلادی برای اولین بار توسط یک آرشیتکت سوئدی اختراع گردید.این محلول هم اکنون در اروپا تحت نام (HEBLEX) عرضه می شود وبه علت سبکی و استحکام دارای مقاومت بالا در برابر زلزله است.در موقعیت کنونی بتن سبک و سیپورکس بهترین محصول برای ساخت ساختمان های کوچک مسکونی، تجاری، خدماتی و کشاورزی در مناطق زلزله خیز می باشد.
سیپورکس مخلوطی از سیلیس و سیمان و آهک و پودر آلومینیوم است که در حرارت 200 درجه ی سانتیگراد ساخته و با فشار 12 اتمسفر در اتوکلاوها پخته و به قطعات مناسب ساختمانی بریده می شود.
و...


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 56

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما