آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2325
  • بازدید دیروز : 3786
  • بازدید کل : 796400

پیوند ها

پاورپوینت راه های جذب تروریست


پاورپوینت راه های جذب تروریست

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت راه های جذب تروریست


فرمت: پاورپوینت قابل ویرایش

 
تعداد اسلاید: 45
 
پاورپوینت کامل و آماده ارائه


قسمتی از متن

تروريسم كه در فارسي از آن با عنوان هراس افكني نيز نام برده مي شود به معناي اعمال خشونت يا تهديد، جهت ترساندن و يا آسيب رساندن به شهروندان، حكومت و يا گروه ها و شخصيت هاي سياسي با اهداف مشخص است؛ اين پديده پس از ۱۱ سپتامبر تبلور و عينيت بيشتري يافته است و جامعه جهاني بيش از پيش براي مقابله با آن بسيج شده است.

مبناي عملكرد نظام بين المللي در مبارزه با اين پديده شوم، در قالب هاي نظامي، اقتصادي، تبليغاتي، ديپلماتيك و... مي باشد.

يكي از اصلي ترين روش ها و بايسته هاي مبارزه با تروريسم، شناسايي دقيق اين پديده است كه مراكز آموزشی، پژوهشي و تحقيقاتي انجام اين مهم را برعهده دارند.





مصادیق تروریسم
1- هر گونه حرکت و مبارزه مسلحانه و خشونت بار و غير دمکراتيک بر عليه حکومت های قانونی از مصاديق تروريسم است. حکومت قانونی، حکومتی است که متکی بر خواست و اراده مردم، قدرت را به دست گرفته و مبتنی بر قانون و عدم نقض حقوق شناخته شده بشر، به حاکميت خود ادامه می‌دهد.
2- امروز رابطه‌ای وثيق و تنگاتنگ ميان قاچاق مواد مخدر و تروريسم بين الملل بوجود آمده است، آن چنانکه کليه گروه‌های تروريستی در جهان از 19M در کلمبيا و راه درخشان در پرو گرفته تا القاعده و طالبان در افغانستان، يا خود مستقيما قاچاق و ترافيک مواد مخدر را بعهده دارند و يا از طريق شبکه‌های مافيای تجارت مواد مخدر، تامين مالی می‌شوند. لذا کليه جريانات سياسی و يا شبه نظامی (ميليشيا) و يا چريکی که به هر طريقی متصل به تجارت مواد مخدر در دنيا باشند، بدون هيچگونه بحثی پيرامون حقانيت و يا عدم حقانيت آن ها، از حلقه‌های متصل و به هم پيوسته تروريسم جنايتکار بين الملل به حساب می‌آيند.
و...


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ بهمن ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 159

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما