آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1975
  • بازدید دیروز : 3786
  • بازدید کل : 796050

پیوند ها

پاورپوینت بازيافت و تفكيك از مبدا


پاورپوینت بازيافت و تفكيك از مبدا

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت بازيافت و تفكيك از مبدا

فرمت: پاورپوینت قابل ویرایش
 
تعداد اسلاید: 94
 
پاورپوینت کامل و آماده ارائه



قسمتی از متن

مقدمه

در حال حاضر در كشور ما 40 تا 43 هزارتن پسماند شهري توليد مي كنيم . از اين مقدار 60 % الي 70 % مواد آلي را شامل مي شود ، كه در منازل استفاده مي كنيم اين مواد پسماندهاي تر غذايي است. و 30 درصد باقيمانده هم چيزي در حدود 9 درصد كاغذ 5، درصد پلاستيك و مابقي پارچه، چوب و .. كه اكثراً قابل بازيافت هستند.
اگر اين بازيافت مطلوب انجام شود چيزي به نام دفن در خصوص زباله هاي قابل بازيافت وجود نخواهد داشت و بنابر اين زمين كمتري استفاده مي شود .



كارشناسان پسماندهاي سازمان حفاظت محيط زيست معتقد ند يكي از راههاي موفق براي رسيدن به بازيافت مطلوب چه كمپوست ، چه بازيافت معمولي، تفكيك از مبدا است .
درصورتيكه برنامه ريزي، تمركز در اين مقوله بيشتر شود مطمئناً بازيافت هم مطلوب شده و ديگر بازيافت غير اصولي و غير بهداشتي نخواهيم داشت.
از اين روي مي بايست با آشنا نمودن عموم مردم با معضلات و مشكلات زيست محيطي، فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي ناشي از توليد زباله و دفع نامناسب آن، مشاركت بيش از پيش مردم را جلب نماييم تا در ساختن جامعه اي عاري از هرگونه آلودگي از همكاري آنها بهره مند باشيم و در پرتو تعامل سازنــده، فرداي روشني براي فرزندان اين مرز و بوم ترسيم نماييم.
و...


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ بهمن ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 128

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما