آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3403
  • بازدید دیروز : 5076
  • بازدید کل : 802554

پیوند ها

پاورپوینت تناسب كودی در تغذيه گياهی


پاورپوینت تناسب كودی در تغذيه گياهی

عنوان پاورپوینت:دانلود پاورپوینت تناسب كودي در تغذيه گياهي

فرمت: پاورپوینت قابل ویرایش

تعداد اسلاید: 38

پاورپوینت کامل و آماده ارائه



قسمتی از متن

اهميت رعايت تناسب كودي درتغذيه گياهي:

گياهان نيز مانند ما، به غذاهاي متنوعي نياز دارند. با اين تفاوت كه آنها ضمن اينكه در محيطي غير قابل كنترل و متاثر از عوامل متعدد زيست مي‌كنند؛ غذاي خود را كه ما بعنوان مواد يا عناصر غذايي مي‌شناسيم تامين و كليه اين عناصر غذايي را پروسس، ذخيره و در اختيار ما قرار مي‌دهند. اين موجودات زنده حدود 20 عنصر غذايي نياز دارند كه مي‌بايست تعداد اندكي از آن‌ها را از طريق هوا (كربن، هيدروژن و اكسيژن) و مابقي را از خاك تامين كنند.
اگرچه عناصر ضروري گياهان را به سه دسته پرمصرف (ماكرو)، ميان مصرف و كم مصرف (ميكرو) تقسيم مي‌كنند؛ اما اين به معناي كم اهميت بودن نقش هر دسته نسبت به دسته ديگر نيست.
در راستاي ترويج مصرف كودهاي كشاورزي، به جهت اهميت اين موضوعات، كليه عوامل دخيل در اين امر مي‌بايست تمام تلاش خود را بجاي تبليغ براي يك نوع كود و بازاريابي و فروش؛ در جهت آموزش بهره‌برداران در زمينه‌ توجيه و آموزش مسائل فني صرف كنند كه اگر بحث‌هاي فني حل شود اهداف بازرگاني نيز محقق خواهد شد:
و...


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ بهمن ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 78

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما