آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1719
  • بازدید دیروز : 1829
  • بازدید کل : 773441

پیوند ها

پاورپوینت نوروم آکوستیک و درمان آن


پاورپوینت نوروم آکوستیک و درمان آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت نوروم آکوستیک و درمان آن


فرمت:
پاورپوینت قابل ویرایش

تعداد اسلاید: 28

پاورپوینت آماده ارائه


قسمتی از متن:
نورینوم آکوستیک چیست؟
در دسته بندی تومورهای مغزی در جراحی مغز و اعصاب، تومورهای مغزی نورینوم آکوستیک گونه از تومورهای خوش خیم و غیر سرطانی مغز هستند که رشدی کند طی سالیان داشته و حالتی تهاجمی ندارند. به این معنا که متاستاز نداده و به سایر بخش ها و بافت های مغز و نخاع و یا بدن منتقل نمی شوند.
یکی از ویژگی های مثبت تومورهای نورینوم آکوستیک این است که در کنار رشدی بسیار آهسته در طی سال های متمادی، تهاجمی نبوده و در جاهای دیگر بدن پخش نمی شوند (متاستازی نیستند). در نتیجه به هیچ وجه این تومورها در دسته سرطانی و یا گرید بالا قرار نمی گیرند.اما سرطانی و غیر تهاجمی بودن تومور شوانوم وستیبولار به معنای بی خطر و بدون عارضه بودن آن نیست. تومورهای نورینوم آکوستیک در حین رشد خود در فضای بین پل مغزی و مخچه (معروف به سی پی انگل) و بر روی اعصاب شنوایی و تعادلی ما، یعنی زوج اعصاب هشتم مغزی، رشد می کنند.


میزان شیوع
تومورهای نورینوم آکوستیک معمولاً انواعی نادر و خوش خیم به شمار می آیند. تقریباً تنها در حدود 8 درصد از تومورهای های درون جمجمه ای ما را تومور های شوانوم وستیبولار تشکیل می دهند. اکثریت تومورهای نورو فیبرومای آکوستیک (نوروم آکوستیک) از نوع یک طرفه و نیز منفرد می باشند. تومورهای نورینوم آکوستیک دو طرفه در حقیقت ژنتیکی بوده و کمتر از 5 درصد از تومورهای مغزی پشت گوش را تشکیل می دهند.

و...

 


مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 49

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما