آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1508
  • بازدید دیروز : 2615
  • بازدید کل : 834989

پیوند ها

پاورپوینت قابلیت اطمینان و قابلیت دسترسی


پاورپوینت قابلیت اطمینان و قابلیت دسترسی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت قابلیت اطمینان و قابلیت دسترسی

فرمت: پاورپوینت قابل ویرایش

تعداد اسلاید: 20

پاورپوینت کامل و آماده ارائه



قسمتی از متن:
قابلیت اطمینان:
در امور مهندسی نگهداری و تعمیرات و در برنامه ریزی های تولید در داخل صنایع، همینطور در انجام خدمات، ماموریت های فضایی، جنگی و ... یک عامل مهم که همواره مورد ارزیابی قرار گرفته و اطلاعات جامعی از آن در دسترس باشد، آگاهی از این احتمال است که سیستم های موجود با چند درصد اطمینان برای انجام ماموریت تعیین شده آمادگی دارند؟
به عبارت دیگر چه احتمالی وجود دارد که سیستم های مامور، در ضمن انجام کار دچار خرابی و رکود های اضطراری بشود. در یک برخورد حقیقی با مسئله، بدیهی است که اطمینان کامل از انجام موفقیت آمیز ماموریت امکان پذیر نخواهد بود. در هر حال چنین امکاناتی را باید همواره در کنار عامل احتمال بیان نمود، به بیان دیگر، در برررسی امکانات و قابلیت های یک سیستم، باید احتمال کارکرد موفقیت آمیز و بدون اشکال آن را ارزیابی نمود.


قابلیت اطمینان در حقیقت احتمال موفقیت است، یا احتمال اینکه سیستم یا مجموعه بدون وقوع خرابی به وظایف تعیین شده با محدودیت های تعیین شده در طراحی و در شرایط کارکردی مشخص عمل کند.

برای اندازه گیری قابلیت اطمینان یک سیستم ابتدا سیستم را به اجزاء تقسیم می کنند و قابلیت اطمینان سیستم بر حسب قابلیت اطمینان اجزای آن بیان می گردد، که بیانگر درجه اطمینان از کارکرد صحیح یک قطعه یا بطور کلی مجموعه ای از عوامل در طی مدت زمان و در دوره زمانی مشخص به کار می رود.
و...










مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 27

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما