آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1143
  • بازدید دیروز : 1698
  • بازدید کل : 771036

پیوند ها

پاورپوینت روانگرایی خاک


پاورپوینت روانگرایی خاک

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت روانگرایی خاک

فرمت: پاورپوینت قابل ویرایش
 
 
 
تعداد اسلاید: 26
 
 
 
پاورپوینت کامل و آماده ارائه
 
 
 
 
 
قسمتی از متن:
مقدمه:
در طی زمین لرزه ها ،گسیختگی خاک،بخصوص روانگرایی خاک ،می تواند باعث تاثیرات ویران کننده روی ساختمانها،همچون واژگونی،پراکندگی جانبی ،نشست وسیع خاک یا ... شود.این پدیده در طی سالهای متمادی مشاهده شد.در واقع،بیشتر از هم گسیختگی ساختمانها در زمین لرزه های باستانی می توانند یاد آور روانگرایی خاک که بر پایه دانش امروزی ما بدست آمده ،باشند.ولی این پدیده مورد توجه مهندسین تا بعد از زلزله ی نیاگاتا و زمین لرزه ی آلاسکا قرار نگرفته بود،که هر دوی آنها در 1904 رخ داده و بسیاری از اثرات روانگرایی خاک را نشان دادند.بعد از آن مشاهده های دقیق و مطالعات زیر زمینی روی این عارضه بوسیله ی مهندسان و دانشمندان سراسر جهان انجام شد.مکانیسم این پدیده برای سازه ها و ساختمانهای مهندسی مورد آزمایش بکار برده شده.هر چند ،در ارتباط با ساختمان پیچیده ی خاک و روانگرایی این پدیده هنوز دور از فهم ماست.



روانگرایی خاک در بعضی زمین لرزه های مهم:
تمامی زمین لرزه های قوی پدیده ی روانگرایی خاک را به همراه دارند.روانگرایی می تواند باعث گسیختگی ساختمانها در فرمها و مدلهای مختلف باشد.بعضی از گسیختگی سازه ها که نتیجه ی پدیده ی روانگرایی می باشند در زیر خلاصه شده اند.

و...


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ فروردین ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 69

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما