آمار بازدید

  • بازدید امروز : 551
  • بازدید دیروز : 1698
  • بازدید کل : 770444

پیوند ها

پاورپوینت سازه های کش بستی


پاورپوینت سازه های کش بستی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت سازه های کش بستی

فرمت: پاورپوینت قابل ویرایش
 
 
 
تعداد اسلاید: 17
 
 
 
پاورپوینت کامل و آماده ارائه
 
 
 
 
 
قسمتی از متن:
سازه کش بستی نوعی سازه فضاکار سه بعدی پایدار ، متشکل از کابل ها و عناصر فشاری است،که در آن کابل های ممتد ولی عناصر فشاری غیر ممتد هستند و با یکدیگر اتصالی ندارند . این سیستم بوسیله مجسمه سازی به نام کنت اسنلسون در سال 1984 ابداع شد و باک مینستر فولر آنرا گسترش داد و حق امتیاز آن را بدست آورد. پایداری اینگونه سازه ها در اثر نگهداری میله های فشاری بین یکسری کابل در جهات مختلف بدست می آید.
 
اسنلسون ،دانشجو و همکار فولر ، چندین قطعه را بر اساس هندسه سازه کش بستی تکمیل کرده است .در سال 1961، فولر امتیاز نوعی سقف سازه ای با نام Aspension که از سازه کش بستی (Tensegrities) برای تولید سازه ای سبک وزن استفاده می کرد و در برابر جریان باد نیز مقاوم بود ، کسب کرد . تا کنون هیچ گونه ساختمان اجرایی وقتی با روش نظری اسنلسون و فولر ساخته نشده است. این نظریه هنگامی به عمل تبدیل شد که دیوید گایگر، کابل های کششی پیوسته و عناصر فشاری شعاعی اجرا می شود .

و...


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ فروردین ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 39

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما