آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1134
  • بازدید دیروز : 2275
  • بازدید کل : 769329

پیوند ها

پاورپوینت مسجد شيخ زايد بن سلطان آل نهيان


پاورپوینت مسجد شيخ زايد بن سلطان آل نهيان

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مسجد شيخ زايد بن سلطان آل نهيان

فرمت: پاورپوینت قابل ویرایش
 
 
 
تعداد اسلاید: 27
 
 
 
پاورپوینت کامل و آماده ارائه
 
 
 
قسمتی از متن:
سومین مسجد بزرگ جهان که در ابوظبی، پایتخت امارات متحده عربی قرار دارد ، نام این مسجد از «شیخ زاید بن سلطان آل نهیان»گرفته شده‌است که بنیان‌گذار و نخستین رئیس جمهور امارات بوده‌است.


این مسجد بعد از مسجد الحرام و مسجد النبی ، سومین مسجد بزرگ جهان است و یکی از نقاط دیدنی امارات متحده عربی به شمار می‌آید. او در ۲۰ رمضان ۱۴۲۵ ه.ق (۴ نوامبر ۲۰۰۴ میلادی) درگذشت و قبر وی در سمت شمال مسجد .واقع شده‌است.این مسجد به طور رسمی در ماه رمضان در سال ۲۰۰۷ میلادی گشوده شد.



موقعیت مسجد:
این مسجد در منطقه‌ای بزرگ میان دو پل «مصفح» و «مقطع» در مدخل جزیرهٔ أبوظبی قرار دارد. اگرچه ورود به مسجد برای نامسلمانان در امارات ممنوع است ولی این مسجد برای امکان بازدید گردشگران یک استثنا است.
روزانه ده‌ها زن غربی از مسجد شیخ زاید آل نهیان ابوظبی به عنوان سومین مسجد بزرگ پس از حرمین شریفین، بازدید می‌کنند که با توجه به اینکه این مسجد به روی غیرمسلمانان باز است، آنها هم به احترام مکان معنوی مسلمانان با پوششهای اسلامی یعنی یک عبای بلند مشکی و پوشش سر وارد این مسجد می‌شوند.
و...




مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ فروردین ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 72

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما