آمار بازدید

  • بازدید امروز : 899
  • بازدید دیروز : 832
  • بازدید کل : 721983

پیوند ها

پاورپوینت پیشینه هدیه دادن


پاورپوینت پیشینه هدیه دادن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت پیشینه هدیه دادن

فرمت: پاورپوینت قابل ویرایش
 
 
 
تعداد اسلاید: 24
 
 
 
پاورپوینت کامل و آماده ارائه
 
 


 
قسمتی از متن:
هديه چه به صورت مادي باشد و چه معنوي اثرات رواني زيادي هم بر فرد هديه دهنده وهم هديه گيرنده دارد، زيرا فرد هديه دهنده به اين ارزش معنوي در ذات خود رسيده است كه اكنون وقت قدرداني، تشكر و احساس و ابراز همدلي و درك متقابل است و در عوض فرد هديه گيرنده نيز به ارزش معنوي آن پي خواهد برد. به طور کلی زمانی که فرد هدیه گیرنده با دریافت هدیه به این نتیجه می رسد که برای طرف مقابلش مهم بوده و در خرید و انتخاب هدیه وقت ،انرژی و هزینه فکری و روحی صرف شده است برایش ارزشمند است ،خصوصا آن که فرد هدیه گیرنده احساس کند که با نوع هدیه ای که دیگری به او داده است ارزش و قدر و منزلتش از سوی فرد هدیه دهنده درک شده است.بنابراین سنخیت و نوع هدیه با موقعیت پیش آمده و ویژگی های شخصیتی فرد هدیه گیرنده از اصل های بنیادی فلسفه هدیه دادن است .




پیش از آنکه هدیه ای خریده شود رعایت یک نکته ضروری است و آن این که هدفمان از خرید هدیه را مشخص کنیم ، تا قصد و هدف اصلی را مشخص نکنیم تهیه هدیه مناسب امکان پذیر نخواهد بود . در قديم افراد براي ارزشمندترين و مورداحترام ترين فرد خانواده يا فاميل هديه دست ساز ارزشمندي تهيه كرده و برايش هديه مي‌بردند اما امروزه به دليل محدوديت وقت و انرژي افراد ، اين اصل رو به فراموشي است.



پیشینه هدیه دادن در ایران:
هديه دادن رسمي است كه نخستين بار از ايران برخاسته و به ساير نقاط جهان شيوع پيدا كرده است. در واقع رسم هديه دادن، هديه گرفتن و صله رحم ، رسمي است كاملاً ايراني كه از دوران باستان برخاسته و حدود 7 تا 8 هزار سال قدمت دارد . همين كاربرد هديه در ایران قديم است كه باعث حفظ روابط اجتماعي و عاطفي عميق ميان افراد و اقوام ايراني شده و بين آنها پيوستگي و پيوند اجتماعي برقرار كرده و بدین ترتیب هدیه دادن به عنوان یک سرمایه اجتماعی شناخته شد ، سرمایه ای که افراد در موقعیت های مختلف به کار می گرفتند در قدیم نه تنها هنگام شاد باش و شادی ها به یکدیگر هدیه می دادند بلکه بر طبق یک رسم پسندیده ، ایرانیان در مراسم ختم و عزاداری تحفه هایی دلگرم کننده به یکدیگر عرضه می کردند.

و...


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ فروردین ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 64

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما