آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1356
  • بازدید دیروز : 1879
  • بازدید کل : 765460

پیوند ها

پاورپوینت کلیسای سنت استپانوس دستا


پاورپوینت کلیسای سنت استپانوس دستا

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت کلیسای سنت استپانوس دستا

فرمت: پاورپوینت قابل ویرایش
 
 
 
تعداد اسلاید: 34
 
 
 
پاورپوینت کامل و آماده ارائه
 
 
 
 
قسمتی از متن:

از اوایل سده اول میلادی مسیحیت در ایران زمین انتشار یافت،مبلغان مسیحی در شمال غرب و غرب ایران زمین به تبلیغ پرداختند.پادشاهان آزادمنش اشکانی با دین و اعتقادات رعایای خود کاری نداشتند.مسیحیان در آغاز مسیحیت در سرزمین روم تحت تعقیب،آزار،شکنجه و اعدام قرار داشتند.از این رو به ایران می گریختند،و در این سرزمین در آسایش کامل به سر می بردند و مراسم مذهبی خود را به راحتی و بدون دغدغه خاطر انجام می دادند.


یکی از زیباترین و مشهورترین کلیساهای ارمنیان در جهان کلیسای استپانوس مقدس با ویژگی های معماری و تزئینی بسیار با ارزش است.


مساحت وانک استپانوس مقدس 3463 متر مربع است.پیرامون وانک بارویی عریض و مرتفع با سنگ لاشه و ملاط گل کشیده شده است.باروی دژ دارای هفت برج است چهار برج در چهار گوشه بارو،یک برج در وسط باروشرقی و دو برج در اواسط باروی غربی و در رو سوی در ورودی به فاصله 8 متر عقب تر ساخته شده است.در ورودی کلیسا در این قسمت قرار دارد.دو برجی که در دو سوی این محوطه ساخته اند می تواند به خوبی از در ورودی و محوطه جلوی آن محافظت نماید.
و...


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ فروردین ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 35

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما