آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1377
  • بازدید دیروز : 1698
  • بازدید کل : 771270

پیوند ها

پاورپوینت فرانگ لوید رایت


پاورپوینت فرانگ لوید رایت

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت فرانگ لوید رایت

فرمت: پاورپوینت قابل ویرایش
 
 
 
تعداد اسلاید: 50
 
 
 
پاورپوینت کامل و آماده ارائه
 
 
 
 
 
قسمتی از متن:
فرانگ لوید رایت
رایت یکی از ستارگان عرصه معماری است و به عنوان چهره ای مدرن در معماری نوین شناخته شد رایت به معماری نه به دیدیک حرفه بلکه به دید یک هنر یک اشتیاق و احساس می نگریست دیدی که او نسبت به فضای معماری و مناطق مسکونی، اداری و داشت دیدی نمحصر به فرد بود که همواره جایگاه علایق و سلایق و آسایش افراد ساکن بنا را مدنظر داشت .
وی هنگام ساخت یک اتاق کودکانه خود را چون کودک فرض نموده و از دید او به دنیا می نگرد پنجره های اتاق را به گونه ای طراحی می کند که کودک به راحتی بتواند بیرون را تماشا کند خود را در میان شاخسار درختان حس کند و با افسانه های خیالی و زیبا در هم آمیزد در عین حال ادارات و دفاتری که طراحی می کند فضایی جاری خلاق و برانگیزه ایجاد می کنند که کارکنان در ان احساس خستگی و بطالت نکنند .
نگاهی که رایت به مفهوم خانه و خانواده داشت نگاهی بی همتا بود او شومینه را قلب خانه می پنداشت چرا که جایگاه تجمع افراد خانواده در روزهای سرد بود و صندلی هایی که برای اتاق غذا خوری طراحی می کرد صندلی هایی با پشتی بلند بود تا فضایی زنجیر وار خصوصی و صمیمی میان اعضا خانواده ایجاد کند.



معنا از جمله وجوه بر جسته رایت است او کلیسا را به گونه ای طراحی می کند که دستهای روز به اسمان یک مومن را تداعی میکند احترام به طبیعت و شاخه های آن تلفیق با عناصر طبیعی و سادگی از جمله نکات بارز آثار معماری رایت محسوب می شوند او فضایی در بیابان طراحی میکند که در عین ایجاد ارامش داخلی برای ساکنان خنکی مطبوع و آب جاری و... ظاهر خارجی متناسب به بیابان دارد تا احترام خود در طبیعت زیبای صحرا نشان دهد به دیگر بیان با استفاده از عناصر طبیعی صحرا سنگ و چوب و... ظاهری هماهنگ با محیط ایجاد می کند.
استفاده از عناصر ساد ه و ارزان و تغییر آنها به مصالحی زیبا مستحکم، کاری است که رایت در ان استاد بود مانند استفاده از بلوکهای کوچک بتن با طرحهای متنوع در بناهای گوناگون به کارگیری بتن آرمه، یا به قول او بافت بتن در ساختمان های ژاپن و ...

و...


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ فروردین ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 34

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما