آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3199
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 805784

پیوند ها

پاورپوینت سازه های فضاکار


پاورپوینت سازه های فضاکار

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت سازه های فضاکار

فرمت: پاورپوینت قابل ویرایش

 
تعداد اسلاید: 46
 
پاورپوینت کامل و آماده ارائه


قسمتی از متن:
مقدمه

سازه های فضایی شکلهای هندسی منظمی هستند که در کنار یکدیگر تکرار شده و با اتصال مکرر این اجزا، شبکه ای مستحکم و یکپارچه با ساختاری سه بعدی ایجاد می شود. این اجزا از المان های طولی و همچنین اتصال هایی که هر روز بر انواع آنها افزوده می شود تشکیل می شوند. پس در حالت کلی به سازه ای که اصولا رفتار سه بعدی داشته باشد، به طوریکه به هیچ ترتیبی نتوان رفتار کلی آن را با استفاده از یک یا چند مجموعه مستقل دو بعدی تقریب زد، سازه فضاکار گفته می شود.


تعريف سازه فضاکار
با استناد به گزارشی که در رابطه با " وضعیت موجود سازه های فضا کار" توسط انجمن بین المللی پوسته ها و سازه های فضایی ( IASS) در سال 1984 انتشار یافت، می توان تعریف زیر را درباره سازه های فضایی ارائه کرد :
یک سازه فضایی را می توان بصورت یک سیستم سازه ای درنظر گرفت که از عضوهای خطی تشکیل شده است و طرز قرارگیری آنها به گونه ای است که بارها به صورت سه بعدی منتقل می شوند.



تاريخچه سازه فضاکار
سازه های مشبک فضایی از اوایل قرن 20 میلادی هنگامی که اولین نمونه های این نوع سازه ها در سال 1903 توسط الکساندر گراهام بل ساخته شد همواره با فرم های متنوع تاکنون مورد استفاده قرار گرفته اند. رفتار سه بعدی، پیش ساخته بودن و امکان تولید انبوه آن سبب شد شبکه های فضایی به عنوان یکی از موثرترین روش ها برای پوشش سقف ها و اجرای ساختمان های با دهانه های زیاد، مورد توجه معماران و مهندسان باشد.
در دهه 60 میلادی بود که این نوع سازه ها به صورت موضوعی بین اللملی و قابل بحث مطرح شد به طوری که اولین کنفرانس بین اللملی سازه های فضایی در سال 1966 برگزار شد و تکنولوژی سازه های فضاکار جنبه جهانی پیدا کرد.
و...


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ شهریور ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 71

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما