آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2663
  • بازدید دیروز : 3810
  • بازدید کل : 843036

پیوند ها

پاورپوینت تاورکرین


پاورپوینت تاورکرین

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت تاورکرین


فرمت: پاورپوینت قابل ویرایش
 

تعداد اسلاید: 35

 
پاورپوینت کامل و آماده ارائه


فهرست مطالب:
مقدمه
انواع تاور کرین
اجزای تشکیل دهنده تاور کرین
خصوصیات تاور کرین
نحوه کار تاورکرین
جانمایی تاوركرين در کارگاه
و...


قسمتی از متن

مقدمه
تاور کرین یا جرثقیل برج سازی یکی از دستاورد های مهم بشری است که ساختارهای متفاوتی بنا به نوع توقع کاربر را دارا می باشد و در زمینه های برج سازی ، سد سازی ، سیلو سازی ، پل سازی،ساختمان سازی، حمل کالا در بنادر و ... به کار گرفته می شود که خود می تواند در ارتفاعهای متفاوت با باربرداری های متفاوت در شعاع های متفاوت خدمت دهی نماید و چون قدرت مانور بسیار بالا در زمینه ی باربرداری جهت استفاده های گوناگون و در صنایع مختلف را دارا می باشد توجه قشر عظیمی از صنعتگران را در زمینه ی برج سازی و ... به خود اختصاص داده است.
تاورکرین ها اغلب اجسام را صدها متر بالا می برند و می توانند به فاصله دوری انتقال می دهند. البته در بعضی موارد تا بیش از این ارتفاع هم قابل افزایش در ارتفاع هستند بالاترین سطحی که تا امروز دیده شده ارتفاع 660 متری می باشد.
کاربر ساختمانی از تاورکرین برای بلند کردن فولاد، بتون، ابزارهای بزرگی مانند ژنراتورها و مشعل های استیلنی و انواع مختلفی از مواد ساختمانی دیگر استفاده می کند.
تاورکرین ها بسته به نوع آنها قابلیت باربرداری تا وزن 2000 تن را دارا می باشند ولی به طور میانگین در ساختمانها حداکثر تا 60 تن را مورد استفاده قرار می دهند .
ضمناً اولین تاورکرین بوسیله یونانی های باستان اختراع شد و با نیروی کارگران و چهارپایان کار می کرد.
و...


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ شهریور ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 67

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما