آمار بازدید

  • بازدید امروز : 658
  • بازدید دیروز : 3683
  • بازدید کل : 847698

پیوند ها

پاورپوینت انواع سیستم قالب


پاورپوینت انواع سیستم قالب

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت انواع سیستم قالب

فرمت: پاورپوینت قابل ویرایش

 
تعداد اسلاید: 36
 
پاورپوینت کامل و آماده ارائه


قسمتی از متن
قالب ستونRAPID
به منظور ایجاد بتن اکسپوز یکپارچهبا بکارگیری قالب ستون RAPID، سطح بتنی با کیفیت عالی ایجاد می شود. بر مبنای اصل اثبات شده فشردگی، رویه قالب (پلای وود) به راحتی به چهارچوب فشرده می شود. در نتیجه سطح بتنی با کیفیت عالی و بدون اثری از میخ و پیچ بوجود می آید. با استفاده از پخ سه گوش، گوشه ها آب بندی می شوند. به کمک سیستم RAPID ستون هایی با سطح مقطع مستطیلی یا مربعی شکل تا اندازه 60 ×60 سانتیمتر می توانند بدون نیاز به انکر اضافی در بتن و بدون محدودیت در گام اجرا شوند. همچنین ستون هایی با گوشه های تیز نیز قابل اجرا می باشند.




مزايامونتاژ سریع
رویه قالب(پلای وود) به اندازه مورد نیاز برش داده می شوند و بین مقاطع قرار میگیرند. پیچ و مهره دیگر کاربردی ندارند. چهارچوب هایی با ارتفاعات 3.00 متر، 2.10 متر و 60 سانتیمتر، انطباق با ارتفاعات مورد نیاز را میسر می سازند.مونتاژ بدون نیاز به جرثقیل المان های آلومینیومی سبک، مونتاژ بر روی زمین به صورت دستی را ممکن میسازند.

و...


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ شهریور ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 87

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما