آمار بازدید

  • بازدید امروز : 884
  • بازدید دیروز : 2275
  • بازدید کل : 769079

پیوند ها

پاورپوینت همبستگی كانونيكال


پاورپوینت همبستگی كانونيكال

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت همبستگی كانونيكال،

فرمت: پاورپوینت قابل ویرایش

 
تعداد اسلاید: 33
 
پاورپوینت کامل و آماده ارائه


قسمتی از متن
همبستگي كانونيكال

تا همين اواخر، تحليل همبستگي كانونيكال تقريبا يکي از فنون ناشناخته در آمار بود و شبيه ساير فنون آماري چند متغيره، ظهور برنامه هاي کامپيوتري گسترش کاربردهاي آن را در مسائل تحقيقاتي تسهيل نموده است.

همبستگي كانونيكال قابليت کاربرد در داده هاي متريک و غيرمتريک هم براي متغيرهاي وابسته و هم براي متغيرهاي مستقل را دارا مي باشد.

در همبستگي كانونيكال ابتدا بايد متغيرها را به دو دسته تقسيم كرد. ما مي توانيم بين دو دسته از متغيرها تمايز قائل شويم. يک دسته از متغيرها آنهايي هستند که علاقه به توضيح آنها داريم (که آنها را متغيرها وابسته مي نماميم و با Y نمايش مي دهيم)، دسته ديگر متغيرهايي هستند که کشف کننده يا توضيح دهنده هستند (آنها را متغيرهاي مستقل مي ناميم و با X نمايش مي دهيم).



همبستگي كانونيكال چيست؟

در سپتامبر 1935، هارلد هتلينگ، اهميت مفهوم همبستگي بين دو مجموعه از متغيرها را نشان داد. وي نظريه همبستگي بين دو مجموعه از متغيرها را با ارائه مثال هايي كه در آنها مفهوم همبستگي كانونيكال به كار مي رود، ارائه داد.


در همبستگي کانونيکال ما به دنبال ارائه مجدد و ساده کردن داده ها هستيم. هدف ما يافتن دو ترکيب خطي از متغيرهاي اصلي است. يک ترکيب از اولين دسته متغيرها و يک ترکيب از دومين دسته (که متغيرها کانونيکال ناميده مي شود) به نحوي که بيانگر بزرگترين همبستگي ممکن باشد.
و...



مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ خرداد ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 187

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما