آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1211
  • بازدید دیروز : 3307
  • بازدید کل : 832077

پیوند ها

پاورپوینت بیش فعالی در کودکان


پاورپوینت بیش فعالی در کودکان

عنوان پاورپوینت:دانلود پاورپوینت بیش فعالی در کودکان

فرمت: پاورپوینت قابل ویرایش

تعداد اسلاید: 26

پاورپوینت کامل و آماده ارائه

قسمتی از متن

مقدمه
بسياري از بيماران دچار مشکلات روحي هستند و بيشتر افرادي كه به بيماري هاي روحي و رواني دچار هستند از بيماري خود اطلاعي ندارند.
يكي از اين بيماري ها بيش فعالي نام دارد كه البته بيشتر در دوران كودكي رايج است ودر نوجواني وجواني كمتر ديده مي شود.
گاهي اوقات والدين اين توانايي آن را ندارند كه اين بيماري را تشخيص دهند،بنا بر اين به مشكلاتي از جمله افت تحصيلي و ناتواني كودك در تمركزرو به رو مي شوند.
بيش فعالي دركودكان

امروزه‌ بسیاری‌ از مادران‌ و پدران‌ از شیطنت‌ بسیار زیاد كودكانشان‌ شكایت‌ دارند. آنها اظهار می ‌دارند كه‌ فرزندشان‌ مرتب‌ در حال‌ حركت‌ و فعالیت‌ است‌ و نوعی‌ حالت‌ بی‌ قراری‌ و ناآرامی‌ در او مشاهده‌ می ‌كنند. برخی‌ از این‌ والدین‌ از فقدان‌ تمركز حواس‌ و ضعف‌ درسی‌ كودك‌ نیز صحبت‌ می‌ كنند. آنها علت‌ این‌ فعالیت‌ بیش‌ از اندازه‌ را نمی ‌دانند و مرتب‌ فرزندشان‌ را مورد سرزنش‌ قرار می‌ دهند. این‌ كودكان‌ بعضاً مورد انتقاد و تنبیه ‌ بسیار زیاد قرار می ‌گیرند. عده‌ای‌ از پدر و مادرها كنترل‌ خود را از دست‌ می ‌دهند و این‌ كودكان‌ را به‌ شدت‌ كتك‌ می‌ زنند یا آنها را تهدید می ‌كنند. در این‌ نوشتار پدیده‌ بیش ‌فعالی‌ در كودكان‌ توضیح‌ داده شده‌ و راه‌های‌ برخورد مناسب‌ با این‌ حالت‌ ارائه‌ شده است.


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 48

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما